کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماکسیم، تاکسی اینترنتی روسی در ایران آغاز به کار کرد

ماکسیم، شرکت ارائه دهنده سرویس تاکسی آنلاین روسی مجوزهای لازم جهت فعالیت در ایران را کسب کرد.

ماکسیم، تاکسی اینترنتی روسی در ایران آغاز به کار کرد

این روزها سرویس‌های تاکسی اینترنتی به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است و شرکت‌های متنوعی در این زمینه در حال فعالیت هستند که می‌توان به سرویس‌های اسنپ، تپ‌سی و کارپینو اشاره کرد. حالا بازیگر جدیدی در این عرصه در آماده فعالیت است، شرکتی که برخلاف دیگر شرکت‌های مطرح فعال در این حوزه، ایرانی نبوده و از روسیه اداره می‌شود.

سرویس سفارش آنلاین تاکسی «ماکسیم» مدتی است که تبلیغات وسیعی را در سایت های ایرانی آغاز کرده و شهر تهران را به فهرست شهرهای محل فعالیت خود افزوده است.

maxim taxi
پاول استنیکوف نماینده سرویس ماکسیم در ایران درباره فعالیت‌های این شرکت در کشورمان اظهار داشت:

شرکت ماکسیم موفق به دریافت گواهی‌های لازم جهت فعالیت در ایران شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سرویس ما در پاییز امسال در تهران به عنوان اولین شهر تحت پوشش ماکسیم در ایران راه اندازی شود. شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق وب‌سایت، نرم‌افزارهای اندروید و ios نسبت به درخواست ماشین اقدام کنند. در حال تلاشیم تا به زودی امکان سفارش تلفنی خودرو را نیز فراهم کنیم.
استینکوف از ارائه تعرفه‌ای ويژه برای مسافران سرویس ماکسیم خبر داد و اعلام کرد که جهت رفاه خانم‌های ایرانی، رانندگان زن وظیفه انتقال بانوان را بر عهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است که شرکت خدمات حمل و نقل ماکسیم در بیش از ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی همچون بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان در حال فعالیت است.

علاقه‌مندان جهت نصب نرم‌افزارهای تلفن همراه این شرکت و یا سفارش تاکسی می‌توانند به وب‌سایت ماکسیم به نشانی http://taximaxim.com/ir/fa/ مراجعه کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38956 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/15 تعداد مشاهده: 2034
سافت گذر